15de Prinses Marianne Bridgedrive

Een zeer geslaagde en gezellige 15de Prinses Marianne Bridgedrive voor SEV-G(ezellig) voetbal

Winnaars 2014

DE 15de PRINSES MARIANNE BRIDGEDRIVE
Een prachtige taart met vijftien kaarsjes luidt zaterdag 8 november feestelijk het derde lustrum in van de Prinses Marianne Bridgedrive.

DE SPELLEIDERS
In samenwerking met onze eregast SEV-G speler Raymond blazen de spelleiders Nico en Corrie Koot de kaarsjes uit.

Nico en Corrie ontvangen van onze clubpresident Riet Boekel een kleurig rozet, waarop ook de goede doelen van de eerdere bridgedrives staan vermeld. Corrie is alle 15 jaar spelleider geweest.

HET GOEDE DOEL

SEV-G speler Raymond en begeleider Maurits de Jong met de Lionspresident,
Riet Boekel (r) met de Goede Doelen Krant
en lioness Marianne Knijnenburg (l)

De opbrengst van deze 15e  Bridgedrive is met name voor SEV-G.

Maurits de Jong vertelt over de activiteiten van SEV-G die dankzij de sponsoring van de Lionsclub weer kunnen worden georganiseerd:

• De Luit de Jong Penalty Bokaal, waarbij steevast een beroemde keeper of bekende plaatsgenoot onder de lat staat,
    • eind november het Sinterklaasfeest in de SEV-kantine met spelletjes, kado’s en een heerlijk buffet.

De G van SEV-G is overduidelijk de G van Gezellig is, daarover hadden de 160 bridgers overigens ook gelezen in de Goede Doelen Krant van van 29 oktober jl.