Goede Doelen 2018-2019 van Lionsclub Voorburg Prinses Marianne

Alzheimer Café Leidschendam-Voorburg

Een bijdrage waarmee het café zeker twee jaar kan blijven voortbestaan en hulp kan bieden. Het café biedt ondersteuning aan mensen met Alzheimer, hun mantelzorgers, familie en mede betrokkenen.

Wijkvereniging De Boot Damsigt

Voor een stevig, professioneel koffiezetapparaat met toebehoren voor het buurthuis van de wijkvereniging.

Stichting Leidschendamse Jeugdmanege Hestar

Een manege die een brede sociale rol in de maatschappij nastreeft. Voor een speciale instructeursopleiding, zodat ook kinderen met een verstandelijke beperking er kunnen paardrijden, alsmede een bijdrage om het onderkomen van de paarden op te knappen en te verbeteren.

Dierenhospitaal en Ambulancedienst Den Haag e.o.

Een bijdrage voor inrichting van de nieuwe dierenverblijven van het Dierenhospitaal Den Haag, Leidschendam-Voorburg e.o. Paragolf Leeuwenbergh: Een golfkar speciaal geschikt voor mensen met een beperking, zodat zij ook mee kunnen doen.

Haags Instrumentaal Jeugdensemble

Het jeugdorkest repeteert elke zaterdagochtend in Voorburg. Voor een kinderfagot en het opknappen van de huidige instrumenten.

Stichting Haarwerk

Voor een pruik voor een kind dat door ziekte het haar is verloren.

meer >>