Lions organiseren jeugduitwisseling

Lions organiseren internationale jeugduitwisseling, waar kinderen van lions en niet-Lions aan deel kunnen nemen. De lokale Lionsclub beslist altijd over deelname.

Voor informatie kijk hier

Jessica en Catherine uit Australië

Zo waren in 2014 Jessica en Catherine uit Australië in het kader van de Lions Youth Exchange 14 dagen in Nederland. De meisjes verbleven vanaf 1 tot 14 december eerst bij gastouders Ina en Peter Winters, daarna  bij Harro en Saskia van Rossum van Bergschenhoek.

Na een bezoek aan windmolen de Salamander in Leidschendam gingen we langs bij de oerHollandse boerderij van Marianne en Aad Knijnenburg, fantastisch vonden ze het!

Jongeren uit alle andere landen komen in de zomer, van 4 t/m 11 juli. Leuk om te doen, gastouderschap voor de Jeugduitwisseling van Lions!

Lijkt u dit wat, neemt u dan even contact op met Marianne.