Voorburg, 21 juni 2023

Nieuwe bestuursleden Lions Prinses Marianne
Lionsclub Voorburg Prinses Marianne heeft een nieuw bestuur. Eugénie Geers-Klein Breteler droeg de voorzittershamer over aan Nicoline van der Minne. Zij is de 26e president van de serviceclub. In aanwezigheid van de leden vond de feestelijke bijeenkomst plaats in Max Health Club.

Jubileum 25 jaar
Eugénie Geers-Klein Breteler blikte trots terug op een prachtig Lionsjaar. Een aantal muziekverenigingen in Leidschendam-Voorburg en de Prinses Marianne vleugel hebben een mooie bijdrage ontvangen. Het 25-jarig jubileum is feestelijk gevierd en met het lid worden van 10 nieuwe jonge leden blijkt dat er in de Lionsclub zelf ook nog muziek zit.

In beweging
Het motto van Nicoline van der Minne dit presidentsjaar is ‘In beweging’. Als serviceclub blijven wij in beweging om elkaar te inspireren
bij het vinden van goede doelen alsmede het bedenken en organiseren van acties die interessant zijn voor de deelnemers. De bedoeling  is om de maatschappelijke of culturele doelen onder de aandacht te brengen en te steunen.

-0-0-0-0-0-0