De 22ste BRIDGEDRIVE LC VOORBURG PRINSES MARIANNE

Deze werd gehouden op ZATERDAG 11 NOVEMBER 2023 in het Bridgehome van Bridgeclub Leidschenhage.

Veel animo bridgedrive Lions Voorburg Prinses Marianne

De Lions Voorburg Prinses Marianne organiseerde voor de 22e keer de bridgedrive in het Bridgehome in Leidschendam. Meer dan 110 deelnemers waren actief en speelden voor de volgende goede doelen; Stichting Vrienden van het carillon Voorburg, Stichting Mooi Voorburg, Vereniging Erfgoed Leidschendam en Stichting Jarige Job. De Lions haalden een mooi bedrag op van bijna € 3.500, - tijdens een sfeervolle middag.

De deelnemers werden getrakteerd op een overheerlijk taarten- en quichebuffet en op oliebollen, gesponsord door oliebollenkraam Verwijk en Mooij. De cadeaus van de loterij werden gesponsord door de enige bridgewinkel van Den Haag en omstreken; Flamant by Laura.

Wedstrijdleider mevrouw van der Harst maakte rond 17.00 uur de winnaar bekend. Presidente Nicolien Voordijk feliciteerde de winnaars Paula van                                                              Leeuwen en Inez van Rossum en overhandigde de befaamde Prinses Marianne Bokaal.

Volgend jaar vindt de bridgedriveplaats op zaterdag 9 november 2024.

De 21ste BRIDGEDRIVE LC VOORBURG PRINSES MARIANNE

Vanwege het Coronavirus konden de Prinses Marianne bridgedrives in november 2020 en 2021 niet doorgaan.

De 20ste BRIDGEDRIVE LC VOORBURG PRINSES MARIANNE

Deze zal worden gehouden op ZATERDAG 9 NOVEMBER 2019

Locatie en tijd:
De bridgedrive vindt plaats in het Bridgehome van Bridgeclub Leidschenhage, Dobbelaan 1 te Leidschendam. Aanvang: 10.30 uur, de zaal is open vanaf 10.00 uur. Sluiting: 17.00 uur.

Voor de uitnodiging en het inschrijvingsformulier: zie verder ►

De 19de BRIDGEDRIVE LC VOORBURG PRINSES MARIANNE

ZATERDAG 10 NOVEMBER 2018

Een uitverkocht huis, een heerlijk taartenbuffet, grandioze lunch en bijzonder gezellige bridge-dag voor de goede doelen!

verslag ►

Winnaars:

Voor o.a. de volgende goede doelen:

• Het Alzheimer Café Leidschendam-Voorburg,
  • Dierenhospitaal en Ambulancedienst

De 18de BRIDGEDRIVE LC VOORBURG PRINSES MARIANNE

voor Sophia Revalidatie en WZH Schoorwijck

ZATERDAG 11 NOVEMBER 2017

De goede doelen

Op zaterdag 11 november 2017 organiseerde Lionsclub Voorburg Prinses Marianne voor de 18e keer haar jaarlijkse bridgedrive voor een goed doel. Dit jaar ondersteunen wij twee lokale doelen.

Het verslag van deze dag
(deze is ook als pdf-file te zien)

De winnaars

De winnaars Frits en Arina Saraber (rechts).

Het resultaat

De opbrengst van de bridgedrive inclusief de loterij komt uit op ruim € 5.000,- . Bij dit bedrag wordt nog een aanvullend bedrag van de opbrengst van de Goede Doelen Krant van 25 oktober jl. gevoegd en het is wel duidelijk dat de goede doelen hun project uit kunnen gaan voeren.