De 18de BRIDGEDRIVE LC VOORBURG PRINSES MARIANNE

voor Sophia Revalidatie en WZH Schoorwijck

ZATERDAG 11 NOVEMBER 2017

De goede doelen

Op zaterdag 11 november 2017 organiseerde Lionsclub Voorburg Prinses Marianne voor de 18e keer haar jaarlijkse bridgedrive voor een goed doel. Dit jaar ondersteunen wij twee lokale doelen.

• Sofia Revalidatie, voor aanschaf van de zo gewenste Racerunner voor jongere kinderen. Een Racerunner is een speciale fiets met drie wielen. Kinderen met een beperkte beenfunctie kunnen zich op deze fiets toch voortbewegen en zelfs een flinke snelheid ontwikkelen. De Racerunner zal gebruikt worden bij fysiotherapie. Daarnaast kunnen de kinderen met de Racerunner sporten op de sintelbaan, heerlijk buiten, lekker op tempo. Doordat de NSGK dit project ondersteunt met een verhoging van 50%, kan er wellicht zelfs een tweede Racerunner komen.

• WZH Schoorwijck vraagt om een bijdrage om het terras op te knappen en opnieuw in te richten. Het zou toch geweldig zijn als wij er met elkaar voor zorgen dat de bewoners van Schoorwijck lekker van het zonnetje kunnen genieten op hun mooie nieuwe terras?

Het verslag van deze dag

(Deze is ook als pdf-file te zien)

De winnaars

De winnaars Frits en Arina Saraber (midden).

Het resultaat

De opbrengst van de bridgedrive inclusief de loterij komt uit op ruim € 5.000,- . Bij dit bedrag wordt nog een aanvullend bedrag van de opbrengst van de Goede Doelen Krant van 25 oktober jl. gevoegd en het is wel duidelijk dat de goede doelen hun project uit kunnen gaan voeren.

Fotoalbum: zie verder >>