GDK

De Goede Doelen Krant 2018

Op 24 oktober 2018 is de 5de Goede Doelen Krant verschenen.  Dat was een groot succes. Om dat te vieren was er op woensdagavond 14 november 2018 in Woonzorgcentrum De Mantel een feestavond voor de adverteerders van de Goede Doelen Krant 2018. Dit alles georganiseerd door Het Krantje i.s.m. WZC De Mantel.

Er is ook een digitale Goede Doelen Krant digitale Goede Doelen Krant.

De Goede Doelen Krant 2017

Op 22 november 2017 organiseerde Het Krantje samen met WZH Schoorwijck en Lionsclub Voorburg Prinses Marianne een bijeenkomst om de adverteerders van de Goede Doelen Krant te bedanken, alsook de schrijvers van artikelen, fotografen en allen die zo hard aan de Goede Doelen Krant 2017 hadden gewerkt.

Zie verder het verslag en digitaal Het Krantje van 25 oktober, ingevoegd na pagina 26 van Het Krantje van die dag: www.jambooty.be/en/document/2006134

Op woensdag 25 oktober 2017 verscheen de nieuwe jaarlijkse editie van de Goede Doelen Krant. Een uitgave van Lionsclub Voorburg Prinses Marianne in samenwerking met Het Krantje Leidschendam-Voorburg. Hoogtepunt van de dag was het aanbieden van het eerste exemplaar aan burgemeester Tigelaar door clubpresident Marianne van Rossum-Elfferich en clubcoordinator Marianne Knijnenburg.

PDF-file  ►

KRANT   ►

Een Goede-Doelen-Krant-avond werd in WZH Schoorwijck op woensdag 22 nov 2017 georganiseerd door Het Krantje i.s.m. WZH Schoorwijck voor de adverteerders van de Goede Doelen Krant 2017.

MEER  ►

FOTOALBUM  ►

De Goede Doelen Krant 2016

Op 26 oktober 2016 bracht Lionsclub Voorburg Prinses Marianne samen met Het Krantje de Goede Doelen Krant 2016 uit. Zie verder het verslag en de link naar Het Krantje. De Goede Doelen Krant is ingevoegd na pagina 26: www.jambooty.be/nl/document/1047092