LC Voorburg Prinses Marianne helpt bij het verzamelen en uittellen van de Douwe Egberts Waardepunten.

Gedurende de maand december wordt  de landelijke Douwe Egberts Waardepuntenactie georganiseerd, waarbij Lionsclubs en voedselbanken in het hele land Douwe Egberts Waardepunten gaan inzamelen die zullen worden ingewisseld voor pakken koffie t.b.v. Voedselbanken Nederland.

De actie wordt weer gecombineerd met de inzameling van vreemd en oud geld door Fight for Sight.

Doneer naast DE-koffiepunten ook vreemd en oud geld.

Voor de 9e keer vindt dit jaar deze actie plaats in de maand december. DE koffiepunten worden ingezameld, geteld en ingewisseld bij Douwe Egberts voor pakken koffie voor de plaatselijke voedselbank. Tevens wordt Oud en vreemd geld ingezameld voor staaroperaties voor mensen in arme landen.
In onze gemeente zamelen Lionsclub Voorburg en Lionsclub Prinses Marianne in.
Door de plotselinge lockdown zijn een aantal van de in "het Krantje" genoemde inzamelpunten tijdelijk gesloten en zal de actie worden verlengd.

Het Krantje ►

Bericht in Het Krantje van 12 dec 2018:

Zie verder >>