Donatie Lionsclub Voorburg Prinses Marianne aan Voorburgse muziekverenigingen

Voorburg, 2 april 2023

Lionsclub Voorburg Prinses Marianne verraste de afgelopen maand drie lokale muziekverenigingen met een mooie donatie. Dit dankzij de vele adverteerders van de Goede Doelen Krant 2022, die als bijlage verscheen in ’t Krantje. Het thema van de Goede Doelen Krant 2022 was: ‘Van nood tot noot; met de muziek mee’. President, Eugénie Geers: “Door corona hadden veel muziekverenigingen het pittig. Ik ben blij dat we met deze donaties de verenigingen een impuls geven. Immers muziek verbindt, biedt troost en geeft vreugde en blijdschap”.

Muziekvereniging Forum Hadriani kreeg een donatie van 2500 euro. Het Voorburgs Operakoor van 1.000,- euro en De Voorburgs Oratorium Vereniging kreeg 1.250 euro. De organisaties waren bijzonder verrast met de cheque van de Lions. Deze werden uitgereikt tijdens de repetities van de muziekverenigingen.

Forum Hadriani

Het Voorburgse Operakoor