INSCHRIJFFORMULIER

Bridgedrive georganiseerd door Lionsclub Prinses Marianne op zaterdag 13 november 2021, aanvang 13u15 (zaal open: 12:45 uur)
Voor verdere informatie: Zie de uitnodiging ►

Onderstaande personen geven zich hierbij op voor de bridgedrive van Lionsclub Voorburg Prinses Marianne op zaterdag 13 november 2021 in het Bridgehome van Bridgeclub Leidschenhage, Dobbelaan 1 te Leidschendam.

Een bedrag van € 45,00 per paar dient te worden overgemaakt naar rekeningnummer NL 38 RBRB 0692 4925 34 van Stichting Lionsclub Voorburg Prinses Marianne onder vermelding van de namen van beide bridgepartners.
Registratie vindt plaats na ontvangst van de betaling.

In verband met de Privacy Wetgeving:

• Wij bewaren bovenstaande contactgegevens, maar stellen deze nooit ter beschikking aan derden. Ze dienen slechts voor de organisatie van de bridgedrives, die Lionsclub Prinses Marianne organiseert. Gaat u en uw partner hiermee akkoord? Ja/neen invullen in de vragenlijst.
  • Wij willen een aantal foto's maken tijdens deze bridgedrive. Mogelijk staat u op een van deze foto’s. Gaat u hiermee akkoord? Ja/neen invullen in de vragenlijst.

1 Begin 2 voorbeeld 3 Voltooid
Voorletter(s) of voornaam, en achternaam
bijvoorbeeld: bridgespeler@bridge.nl
bridgedrive foto's