Naambadges voor KiKa, Kinderen Kankervrij

badge

Graag nodigen wij u uit deze actie te ondersteunen door de naambadges te bestellen.

De naambadge is uitgevoerd met een praktische magneet-sluiting, is van roestvrij staal ‘aluminium gloss’, 7 x 2,7 cm groot, ze kosten € 13,10 per stuk en daarvan gaat € 5,30 naar KiKa.

Misschien een idee voor uw Lionsclub?

Uiteraard worden ook alle zuster-serviceclubs, sportclubs, verenigingen en bedrijven van harte uitgenodigd naambadges te bestellen.

Een uitgelezen kans om steun aan KiKa, Kinderen Kankervrij te combineren met de aanschaf van de badges, waarmee ieder zich zeer stijlvol kan presenteren op congressen, conventies, vergaderingen, beurzen en andere officiële bijeenkomsten.

Bestellen van de Naambadges voor KiKa

Details uitvoering:

• Wilt u een ander logo dan het Lionslogo op de naambadges, dan is dat mogelijk en naar vrije keuze.
  • Ook de kleur waarin de tekst wordt afgedrukt is naar vrije keuze.
  • Zijn er clubleden of medewerkers met een allergie voor metaallegeringen, dan worden hun badges geleverd met plastic omhulsel.
  • Zijn er clubleden of medewerkers die toch liever een naambadge met speld hebben (bijvoorbeeld in verband met een pacemaker), dan is dat uiteraard ook mogelijk.

De badges kosten € 13,10 per stuk en per bestelling wordt eenmalig € 9,75 aan verzendkosten berekend.

Na bestelling en betaling van de Naambadges ontvangt u deze binnen ca. een week.

Met de opbrengst van de actie tot nu toe heeft onze club in 2013 ruim 150 steentjes bijgedragen aan de bouw van het nieuwe Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie.

Het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie wordt gebouwd bij het UMC Utrecht en het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) op De Uithof in Utrecht. Een ideale locatie, omdat het Prinses Máxima Centrum hiermee zowel dichtbij een universitair kinderziekenhuis, het WKZ, als bij een kankercentrum voor volwassenen, het UMC Utrecht Cancer Center, staat. Bovendien is de locatie centraal gelegen en goed bereikbaar met de auto en met het openbaar vervoer.

Zowel zorg als onderzoek worden in het nieuwe gebouw ondergebracht. Faciliteiten als operatiekamers en de afdeling Intensive Care Kinderen worden zoveel mogelijk met het UMC Utrecht/WKZ gedeeld. Ook het toponderzoek dat in samenwerking met het Nederlands Kanker Instituut–Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis (NKI-AVL) wordt uitgevoerd, vindt plaats in het Prinses Máxima Centrum.

Het nieuwe gebouw, dat eind 2017 haar deuren opent, wordt uitgerust met uitstekende verblijfsmogelijkheden voor de gezinnen van kinderen in behandeling.

Bekijk de ontwikkelingen op het  bouwterrein via een live verbinding met de webcam.

Er is zowel een live verbinding als een verbinding waarmee elke 5 minuten een foto wordt vastgelegd zodat het hele bouwproces vanaf het begin is te volgen.

Klik op onderstaande link door naar de bouwwebcam. Tussen het live beeld en de foto's kan dan via links boven het scherm worden gewisseld.

Het nieuwe Prinses Maxima Centrum

voor Kinderoncologie (artist impression)