WIE WIJ ZIJN

Wij zijn een vrouwen Lionsclub die 37 actieve en enthousiaste leden telt. Wij werken op vriendschappelijke basis samen en zetten ons in voor de door ons gekozen goede doelen. Wij hebben uiteenlopende achtergronden en geven daardoor elkaar inzicht in onze manieren van denken en doen: en dat werkt inspirerend. Ons jaarmotto 2018/2019 "Samen ondernemen" geeft dit goed weer.

Wij Lions zijn actieve vrijwilligers

Met plezier gaan wij aan de slag voor het goede doel. Door middel van fundraising en handen uit de mouwen steken!

Iedere cent naar een goed doel

De organisatiekosten worden betaald uit de contributie die Lions betalen voor hun lidmaatschap.

Clubs bepalen zelf hun goede doelen

Elke Lionsclub bepaalt zelf waar deze zich voor wil inzetten. Dat leidt tot een scala aan Lionsactiviteiten.

Lionsclub Voorburg Prinses Marianne kiest nieuwe goede doelen voor 2019 - 2020 >>

Goed doel opgeven?

Heeft u een idee? Wij ontvangen het graag per mail. Zie het formulier >>