De Goede Doelen Krant 2020 is uit!

Op 23 oktober 2020 is de Goede Doelen Krant weer verspreid. En hij is weer prachtig!

Zie de digitale versie >>

De Goede Doelen Krant 2019 is uit!

Op 23 oktober 2019 is de Goede Doelen Krant weer verspreid. En hij is weer prachtig!

Zie hier voor de Digitale Versie

_

Gertrude Borsboom (president) en Marianne Knijnenburg (drijvende kracht achter de Goede Doelen Krant overhandigen het eerste exemplaar

aan de Burgemeester (foto: Michel Groen)

Wilt u ook graag het persbericht lezen? Dat kan hier..

De Goede Doelen Krant 2018

is 24 oktober 2018 rondgestuurd. Er is nu ook een digitale Goede Doelen Krant.

RESULTAAT ►

De Goede Doelen Krant 2017

Zie verder >>

foto burgemeester

De Goede Doelen Krant 2016

Woensdag 26 oktober 2016 was een memorabele dag voor Lionsclub Voorburg Prinses Marianne: de derde editie van hun Goede Doelen Krant kwam uit. Feestelijk hoogtepunt was de overhandiging van het eerste exemplaar aan burgemeester Tigelaar, door clubpresident Marjan Adams-Geluk en Marianne Knijnenburg, coördinator van de Goede Doelen Krant.

De Prinses Marianneclub is in 2014 vol overtuiging begonnen met het project de Goede Doelen Krant. In samenwerking met de lokale weekkrant Het Krantje wordt deze uitgebracht als losse inleg van Het Krantje, oplage 49.000 exemplaren De Lionsclub trekt hierin samen op met de ondernemers in Leidschendam-Voorburg, om met name lokale goede doelen financieel te ondersteunen. Vele ondernemers zijn gevraagd te adverteren in de Goede Doelen Krant, nu uitgegroeid tot 36 pagina’s. De netto opbrengst is voor de goede doelen.

In de Goede Doelen Krant staan de zes voor dit jaar gekozen goede doelen in de schijnwerpers. En uiteraard 100 jaar Lions. Met informatie over Stichting Het Vergeten Kind en de bloembollenactie. Daarbij het 100 jaar-logo op de voorpagina en binnenpagina’s.

Ook een voorwoord van de burgemeester en clubpresident en een terugblik door de vorige president. En artikelen over handen- uit-de-mouwen projecten van de vrouwenclub. De inzamelactie voor de voedselbank, Vredesposterwedstrijd, deelname aan de Open Monumenten Dag, NL-doet en DE-Waardepuntenactie. Daarnaast de Lions Jeugduitwisseling, de Young Ambassador competitie en Duurzaamheid. Ook vertellen vijf leden wat zij zoal doen en waarom zij lid zijn van Prinses Marianne.

En dan de fundraise projecten: de Prinses Marianne Bridgedrive, de Prinses Marianne Modeshow en de Naambadges voor KiKa. Dit jaar ook, samen met Lc Voorburg en Lc Leidschendam-Veur, de Ruitenburg Kids4Kids scholensponsorloop met een geweldige opbrengst van € 62.000,-. Hoofddoel was het project Light for Education in India.

En dit alles onder het jaarmotto van de Prinses Marianneclub: IN DOELEN VERBONDEN.

(Voor de Goede Doelen Krant zie https://www.jambooty.be/nl/document/1047092. )

Resultaat

De opbrengst van de advertenties ging naar de goede doelen. De cheques werden uitgereikt tijdens een gesponsorde borrel voor de adverteerders. Zie verder >>